TUĞÇE GÖRGÜLÜ DEFİLESİ


Herkese Selam, uzun bir aradan sonra bir fırsat buldum ve sizinle geçtiğimiz Şubat ayında yaptığım defileyi paylaşmak istedim.

Daha önceden paylaştığım gibi , ben 7. IF Wedding Gelinlik yarışması birinciyim. Bu yarışma sonucu hem para ödülü hemde İzmir Gelinlik ve Abiye Fuarında defile yapma hakkı kazanıyorsunuz.

İzmir'de 7-10 Şubat arasında gerçekleştirilen Gelinlik ve Abiye Fuarında 9 Şubat 2017 tarihinde benim defilem yapıldı. Defileye hazırlık sürecim yaklaşık 6-7 ay sürdü, "Düş Bahçesi" isimli 28 parçalık koleksiyon 8'i abiye 20'si gelinlik olarak belirledim. Koleksiyonda genel olarak soft renklere yer verdim. Sahne için Bahçe temasını kulladım. 
Defile hazırlanırken oldukça zorlandım. Çünkü aynı zaman üniversite 4. sınıfı okumaktaydım. İnanılmaz bir tecrübeydi benim için. Dikim aşamasında ciddi zorluklar yaşadım. Ekipman çok önemli. 
Defile Sonrası Okulumun Kurusucu Ekrem Demirtaş'ın desteği üzerine gerçekleşen kokteyl verildi.
Geri dönüşler oldukça gurur vericiydi.
Emeği geçen herkese Teşekkür ederim.































Yorumlar

  1. Thanks for sharing, nice post! Post really provice useful information!

    An Thái Sơn chia sẻ trẻ sơ sinh nằm nôi điện có tốt không hay võng điện có tốt không và giải đáp cục điện đưa võng giá bao nhiêu cũng như mua máy đưa võng ở tphcm địa chỉ ở đâu uy tín.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar