DIY - Lohusa Terliği Yapımı

 


      Herkese merhaba,
      Mümkün olduğunca bloga "kendin yap" projelerine yer vermeye çalışıyorum ama maalesef hem okul hem blog aynı anda pek yürümüyor. En azından güzel sanatlar fakültesinde okuyan biri olarak ben yürütemiyorum. Biraz biraz instagram profilim (@tgblog) sayesinde paylaşımlarda bulunuyorum.
      Gelelim yaparken çok zevk aldığım "kendin yap" (DIY) projemin ayrıntılarına;


 Ablamın hamile olmasını ve benimde "teyze" olacağımı öğrendiğimden beri milyonlarda fikir geldi aklıma. Lohusa Terliği son zamanların en popüler ürünlerinden olduğunu düşündüğüm şeydi. Bunun için güzel güzel çiçekler, grogren kurdeleler aldım. Ve ortaya böyle bir sonuç çıktı.

 Sizde farklı malzemelerle harikalar yaracağınıza eminim:) Yapmak isteyenler şimdiden kolay gelsin :)





Yorumlar

  1. Canimm ellerine sağlık. Ne şanslı bir yeğen. Teyzesi bir harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımmm çok sağolll çok öptümm seniii :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar