Ürün inceleme : Olay essentials yüz bakımı :))

Parlak,temiz ve canlı bir cilde sahip olmak için bir takım temizleme ürünlerini kullanıyoruz.Gün geçtikçe çeşitli markalar yeni ürünlerini alıcıya sunuyor. Bende fırsat buldukça yüz bakım ürünlerim bitince farklı ürün almaya çalışıyorum. 
#1 : Yüz için nemlemrici
1 damlası yüzüme yetiyor ve harika kokuyor.  Ve
yaklaşık 3 aydır kullanıyorum hala bitmedi:)
#2 : Yüz yıkama jeli
Temizleme ürünü olarak genellikle yıkamalı olanları seviyorum. Ekstra göz temizleme sütü kullanmadan tüm makyajımı çıkartıyor:)
#3 : Tonik
Tonik alkol içermiyor. Bu yüzden midir bilmem pek ısınamadım kendisine... Alkollü olan tonikler daha iyi temizliyor gibi geliyor nedense. :)
Ayrıca alkollü tonikler sivilceli yüzler için kullanılmalıymış. 

Gratis teki %50 indirimini bu ürünlere kullandım. Bu sefer ilgimi çeken olmadı sanırım:)
*
Her akşam makyaj yapsamda yapmasamda yüzümü yıkayıp tonikle sildikten sonra  nemlendiriciyi sürüyorum.
Ayrıca sabah kaldıtığımda makyaj yapmadan önce tonikle yüzümü silip nemlendiriciyi sürüyorum. Cildimin emmesini bekleyip makyajıma başlıyorum :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar