2013-2014 Sonbahar/Kış Renk Trendleri :)

Selamm sevgili okuyucularım:) Biliyorum ki son zamanlarda blog a pek yazamadım. Çünkü okul başladı ve ben kafamı kaldıramadım projelerden :) Neyse ki sonunda bayram tatilinin uzunluğundan fırsat bilip yazmaya karar verdim. 
Ve konumuz belli yılın kış modası!:)
Ben de dahil herkes merak ediyor tabi ki bu kış bizi neler beklediğini. Ve şöyle bi araştırma yaptım.
2013-2014 Kış Renkleri; krem, beyaz, gri, altın sarısı, bordo, pembe, kırmızı ve gece mavisi.

*Kış aylarında genellikle koyu renkler giyilir. Ama bu kış sanki biraz karıştırıcaz:)

Geçen kış  kadar olmasa da mağazalarda yine
göreceğiz zımbaları:)
Daha çok düz sade kıyafetler tercih edip aksesuarlar da patlama yaşayacağız. İri gösterişli parlak takılar bu kış öne çıkanlar arasında :)



Herkese iyi bayramlar :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar