Sarışın olmanın Tonları

 Merhaba güzellikler!! Takip edenler bilir son zamanlarda saçlarımı Saç Açıcı ile açtımm. (Bunun ilgili bir post yazıcam en kısa zamanda) İyi mi yaptım kötü mü yaptım bilmiyorum ama saçlarımın rengi baya açıldı :)
Aslında ben saçlarımı bitter çikolataya boyatmak isterdim ama çevrem tarafından karşı gelinince bende açmakla yetindim :)



Ülkemizdeki esmer insan katsayısının yüksek olması nedeniyle  sarışın olma isteği oldukca fazladır. Bu yüzden etrafımızda bir sürü sarı saçlı bayanları görebilirsiniz. Kimisi doğal kimisi boya… Zaten 'İnsan kendinde olmayanı istermiş' ya hani  bu laf o kadar dogru ki:) 




Artık sarışın bir bayan olarak böyle bi post hazırlamak istedim!:)



















Peki sarışın olmak için hangi tonu boyatmalısınız ?

Tonlara geçmeden önce 1. Kural eğer esmerseniz ve sarışın olmak istiyorsanız kaşlarınızı boyatmayı unutmayın lütfen. Bu durum çok itici bir görünüme sebep oluyor çünkü. 



Yanda görüldüğü gibi  sarışınlığın bir soğuk yüzü birde sıcak yüzü var.
Sıcak  sarı mı yoksa soğuk sarı mı yakışır bu sizin ten renginizle dogru orantılıdır:)















Soğuk tonluların  genellikle gözleri açık renktir, ciltleri pembe alt tonludur. Bu kişiler doğuştan sarışın veya kumral olabilirler. Açık renk bir cilde sahiptirler ve kollarının içerisinde görebilecekleri yüzeye yakın damarları mavi renktedir.

Sıcak tonlular ise genellikle kestane, kahverengi ve siyah saç rengine, ela ve kahverengi göz rengine sahiptirler. Ciltleri sarı alt tonlu buğday rengidir ve vücutlarında yüzeye çıkmış damarlarının rengi yeşil tonlarında gözükmektedir. Hemen kolunuzun içini çevirip bakın görünen damarlarınız yeşilimsi ise siz sıcak tonlu bir kadınsınız demektir!




 Kaynak: alısveriskulupleri.com

Yorumlar

  1. İki sorum olacak bu saç açıcıyı nerelerde buluruz ve saçına çok zarar verdi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba , saç açıcı sprey 'go blonder' ı yurtdısından temin edebilirsin canım , maalesef Turkiyede yok.. Zarar konusunda ise yalnış kullanımdan dolayı zarar verdi diyelim :)

      Sil
  2. cok tesekkur ederim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar