Ürün inceleme: NIVEA - protect V refresh ~ PANTENE - hacim veren saç spreyi

    Herkese merhaba:)Bugün keşfettiğim 2 ürünü tanıtıcam sizlere... 



                 1. ürün: Pantene Hacim veren bakım Jeli 
                 2.ürün ise: NIVEA protect & refresh güneş kremi

Saçlarım düz ve hareketsiz olduğu için hacim veren ürünlere göz atıyordum ki,  
Pantene ' nin 7/24 ekstra hacim veren saç bakım jeli ile  tanıştımm:) Banyodan çıktıktan sonra nemli saçlarımın dibine sıkıyorum ve saçımı öne eğerek kurutuyorum. Ve sonuç gerçekten de etkili. Yalnız ilk başta saç dipleriniz sanki saç speyi sıkmış gibi ama sonradan geçiyor.En sevdiğim yönü ise saçınız gür gibi görünüyor:)

Gelelim Nıvea güneş kremine, reklamlarda gördüğüm yeni çıkan bu ürün çok pratik geldi hemen aldım bir tane denemek için ve gayet kolay ve güzelmiş! En beğendiğim yönü diğer güneş kremleri gibi terletmiyor.  :)

Yorumlar

  1. Hacimli saçlara sahip olmayı kim istemez ki.Bloğunu severek takibe aldım ve şunu da söylemeliyim ki;saç rengine,enerjine bayıldım.
    Şu an için koyu kestane saçlara sahibim ve ben de kumral tonları istiyorum saç rengin nedir öğrenebilir miyim?
    Sevgiler,Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım , ben de senin bloğunu çok beğendim,çok şirin :) saç rengimi bu aralar açtım o yüzden hangi renkten bahesdiyorsun tam bilemedim şuan :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar