DIY - Kot ceketi modaya uyduruyoruz:)

Artık her şey dışarıda satılıyor. Stoplarda bulabileceğiniz zımbalarla mağazalardaki gördüğünüz kıyafetlerin aynıları hatta daha güzellerini yapabilirsiniz. Hem bu durumda pişti olmaktan korkmadan özgürce giyinip dışarı çıkabilirsiniz. Hemde yapacaklarınız sizin tasarımız olacaktır:)
OF ŞİMDİ ONUNLA UĞRAŞILIR MI ?
DEMEYİN...
Çünkü; yapılışı o kadar basit ki , şimdiye kadar aldığınız zımbalı kıyafetlerinize verdiğiniz paralara üzüleceksiniz:) Üzüleceksiniz diyorum çünkü, 3 -5 adet zımba koyup değerinin 3 katına satıyorlar.
Öncelikle ana malzememiz olan zımbaya ihtiyacımız var. Daha öncede dediğim
gibi bu zımbaları STOPlardan bulabilirsiniz.  
Ben kot ceket seçtim. 
 Gerisi sizin tasarımıza kalmış aslında. Ben omuzlara ve cep kısımlarına taktım.
Zımbaların arkası


Taktım demişken, benim kullandığım zımbalar geçmeli. yani parmakla bile yapılabilen cinsten :)
Çok kolay olması da bu yüzden :)


SON GÖRÜNÜŞTE BU...

Sevgiler...

Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş canım ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler bende sitenizi inceledim, takipteyim içi dolu dolu :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar